۱۴
 
یک گزارش تصویری ویژه از علاقه عجیب بازیگران زن ایرانی به حیوانات
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۰۱
 
یک گزارش تصویری ویژه از علاقه عجیب بازیگران زن ایرانی به حیوانات
 
 
به گزارش ستاره نیوز علاقه برخی از ایرانیان به داشتن حیوانات خانگی از جمله سگ، رو به افزایش است. گزارش تصویری که در ادامه مشاهده می کنید مجموعه برگزیده ای از عکسهای بازیگران زن کشورمان با حیوانات بویژه سگهاست:
شبنم قلی خانی
نیوشا ضیغمی
نیوشا ضیغمی
سارا خویینی ها
لیلا بلوکات
الهام چرخنده
 
هانیه توسلی
الناز شاکردوست
خاطره اسدی
خاطره اسدی
تینا آخوندتبار
 
تینا آخوندتبار
عکسی متفاوت از خاطره اسدی
 
روناک یونسی
نفیسه روشن
شقایق دهقان
کتایون ریاحی
ب
لیلا اوتادی
هستی مهدوی فر
الناز حبیبی
سارا خویینی ها
مهناز افشار
1
کد مطلب: 10371
 
ممحمودرضاشریفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۰۹:۲۴:۳۹
خوب آقای سلحشور وقتی یک چیز میگه همه ناراحت میشن وای به حال ما اگه بچه هامون اینها را الگو کنن
 
ششهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۷ ۱۱:۱۵:۱۸
آقای شریفی
وای به حال ما که اینگونه راحت نسبت به زندگی دیگران
به خودمان حق قضاوت می دهیم
 
ببدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۱۰:۵۴:۰۶
این کجاش عجیبه! عجیب شمایید والله!
 
ببدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۲۶ ۱۳:۳۵:۴۶
نشون میده که چقدر از نظر روانی دچار کمبود هستند و از این مسئله رنج میبرن
 
ممهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۰-۳۰ ۱۰:۲۲:۱۱
سگ حیوان نجسته اگه خوبه خوب هم بشوریشدش باز هم نجاستش پاک نمیشه حتی گوشت و استخوانش هم نجسته . اونوقت این بازیگرا با افتخار با سگ عکس گرفتن .
 
ممهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۱-۰۱ ۰۹:۴۵:۱۱
فقط میتونم بگم متاسفم
 
للاله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۲-۰۷ ۱۲:۵۸:۰۷
چرا توهین میکنید؟هرکسی عقاید خاص خودشو داره.
 
ببدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۶-۰۲ ۰۶:۲۰:۵۵
متاسفم که از فرهنگ غرب همینش را یاد گرفتیم دلم میسوزه برای جوونی که اینا میشن الگوش
 
rreza
United States
۱۳۹۳-۰۶-۰۴ ۰۹:۰۴:۲۹
عجیب اینه که ما تا دو قرن از فرهنگ ایران باستان عقبیم آخه یه حیوون ناز داشتن عجیبه ؟
 
نناشناس
Russian Federation
۱۳۹۳-۰۷-۲۶ ۱۹:۰۹:۴۵
هرکسی عقاید خاص خودشو داره به شماها هیچ ربطی نداره کی چی کار میکنه.شماها خودتون از حیوونا عجیب ترید صد رحمر به حیوون.در ضمن هرکی چیزی بگه خودش از همه بدتره
 
kk
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۱۰-۲۹ ۱۵:۳۶:۰۶
دوست عزیز اینکه دیگران چه کاری میکنند به ما ربطی نداره اما کسی که واردعرصه سینما میشه والگوقرارمیگیره بایدواقعایک الگو باشه.من به اینکه چی بودیم ولی شدیم کاری ندارم اما واقعاً تنهایی که ما از غربیها یادگیری داشتن سگ هستش؟یه حیوان پست؟من به نسل آینده خودم باید بگم سگ داشتن نشانه ی فرهنگه؟متاسفم برای جامعه ای که قراره ویران بشه
 
ووحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۱۲-۰۲ ۱۴:۲۰:۱۲
من نمیدونم چجوری بعضی از آدمها میتونن به راحتی درمورد دیگران نظر بدن اونایی هم که با الگو قرار دادن این بازیگران برای بچه هاشون مشکل دارن فکر میکنم مشکلات بزرگتری بچه هاشون دارن بهتره نگران اونا باشن هر حیونی که خداوند آفریده عزیز هستش یه عده دوست ندارن یه عده دوست دارن درضمن اینکه میگن سگ نجس هست همین سگ بود توی بم که زلزله اومد مردم کشورمون رو زنده از زی آوار پیدا کردن لطفا" سعی کنید توی زندگی درباره کسی نظر ندیم هرکسی صاحب زندگی خوشه .با تشکر
 
.....
Romania
۱۳۹۵-۰۷-۰۸ ۱۰:۴۲:۵۷
واقعا متاسفم اصلا به شما چه ربطی داره که کی چی دوست داره یا نداره؟
من واقعا از حرکت این خانم بازیگر خوشم میاد.
منم عاشق حیوانات هستم
 
اایرج
Russian Federation
۱۳۹۶-۱۰-۱۴ ۱۹:۴۷:۰۵
همه موجودات مخلوقات خدا هستندودوست داشتنی